Camber είναι η γωνία
των τροχών σε σχέση
με το έδαφος αν κοιτάξετε από
το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου.
Η σχέση του ελαστικού με τις οδικές αλλαγές όπως η αναστολή κινείται μέσω της διαδρομής του.
Ιδανικά, θέλετε μια καμπύλη κάμπερ που κρατά το ελαστικό κατ 'ευθείαν επάνω και προς τα κάτω όταν οδηγείτε ευθεία, και σκύβει το ελαστικό ελαφρώς (1-2 βαθμούς αρνητικό κάμπερ) στις στροφές.
Ιδανικά, θέλετε μια καμπύλη κάμπερ που κρατά το ελαστικό κατ 'ευθείαν επάνω και προς τα κάτω όταν οδηγείτε ευθεία, και σκύβει το ελαστικό ελαφρώς (1-2 βαθμούς αρνητικό κάμπερ) στις στροφές.
Έτσι, ένα ουδέτερο κάμπερ
θα είναι | -
| (ενώ κοιτάζοντας
το αυτοκίνητο από το μέτωπο),
Ένα αρνητικό Camber θα είναι / - \,
Και μια θετική καμπυλότητα θα είναι \ - /.
Ένα αρνητικό Camber θα είναι / - \,
Και μια θετική καμπυλότητα θα είναι \ - /.
Θετικό κάμπερ: Οι
πυθμένες των τροχών είναι πιο κοντά από ό,
τι τις κορυφές.
Αρνητικό κάμπερ: Οι κορυφές των τροχών είναι πιο κοντά από ό, τι οι πυθμένες.
Όταν η αναστολή δεν κερδίσει κάμπερ τη διάρκεια της παραμόρφωσης, αυτό προκαλεί μια σοβαρή θετική προϋπόθεση κάμπερ όταν το αυτοκίνητο γέρνει στις στροφές. Αυτό μπορεί να προκαλέσει funky χειρισμό.
Καταπολέμηση της funk: Μια ανάρτηση που κερδίζει κάμπερ τη διάρκεια της παραμόρφωσης θα αντισταθμίσει κλίσεις του αμαξώματος. Tuning δυναμικές γωνίες camber είναι μία από τις σκοτεινές τέχνες της ρύθμιση της ανάρτησης.
Αρνητικό κάμπερ: Οι κορυφές των τροχών είναι πιο κοντά από ό, τι οι πυθμένες.
Όταν η αναστολή δεν κερδίσει κάμπερ τη διάρκεια της παραμόρφωσης, αυτό προκαλεί μια σοβαρή θετική προϋπόθεση κάμπερ όταν το αυτοκίνητο γέρνει στις στροφές. Αυτό μπορεί να προκαλέσει funky χειρισμό.
Καταπολέμηση της funk: Μια ανάρτηση που κερδίζει κάμπερ τη διάρκεια της παραμόρφωσης θα αντισταθμίσει κλίσεις του αμαξώματος. Tuning δυναμικές γωνίες camber είναι μία από τις σκοτεινές τέχνες της ρύθμιση της ανάρτησης.
Κύρτωμα επιτρέπει το βάρος του αυτοκινήτου
να κλίνει επί των εξωτερικών, πιο ελαστικά φορτωμένο, παρέχοντας πρόσθετη επαφή σε μια γωνία. Ωστόσο, σε
επίπεδο έδαφος και ευθείες,
ιόσο περισσότερο κάμπερ έχετε στην μικρότερη επιφάνεια επαφής του ελαστικού στο
δρόμο.
Επιμέλεια κειμένου : Ρουμελιώτου Μαριάνθη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου