Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΤΑ 10 ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΑΖΕΙ Η FIA ΓΙΑ ΤΟ 2014 ΣΤΗ F1







1. Νέα κιβώτια για να έχει οκτώ εμπρόσθιες ταχύτητες. Αυτό για να αντικαταστήσει τα σημερινά κιβώτια επτά ταχυτήτων. Κάθε ομάδα πρέπει να δηλώσει όλες τις αναλογίες μπροστά της σεζόν.
2. Για να αντισταθμιστεί η αύξηση του βάρους της νέας μονάδας ισχύος,to ελάχιστο βάρος έχει αυξηθεί από το σημερινό 642kg σε 690kg.

3. Νέα θητεία κατά κανόνα τα καυσαέρια σε ένα ενιαίο σωλήνα εξαγωγής σταθερών διαστάσεων, ο οποίος πρέπει να εξέλθει 170-185 χιλιοστά πίσω από τον πίσω άξονα και γραμμή 350-500 χιλιοστά πάνω από το δάπεδο. Κυκλικό άκρο του τελικού 150 χιλιοστά του σωλήνα εξαγωγής για να δείχνουν προς τα επάνω σε μια γωνία πέντε βαθμούς. Η εξάτμιση μπορεί να αντισταθμιστεί από την κεντρική γραμμή του αυτοκινήτου κατά 100 χιλιοστά, το οποίο θα μπορούσε να επιτρέψει τη διατήρηση της Winglet καθίσματος μαϊμού.
4 . Κάθε αμαξώμα στην περιοχή πίσω από τον άξονα του σωλήνα εξαγωγής επίσης απαγορεύεται , αποτρέποντας πτερύγια ή πτερύγια εκτροπής από το λοφίο προς την πίσω πτέρυγα ή διαχύτη . Με αυτό , χαμηλότερο φτερό δέσμη baned .
5 . Για λόγους ασφαλείας (για την πρόληψη καταστροφική t-bone ή τη μύτη - to-wheel κολλάει ) το ύψος στην άκρη της μύτης θα μειωθεί από 550 χιλιοστά έως 185 χιλιοστά το 2014 . Ύψος του εμπρός διαφράγματος μειώνεται από 550 χιλιοστά έως 525 χιλιοστά . Αυτό θα επηρεάσει την αεροδυναμική και τη ροή του αέρα κάτω από τη μύτη και το πλαίσιο, θα πρέπει να παρεμποδίζεται . Επίσης, υπάρχει ένα πρόβλημα των πιθανών άσχημο σχεδιασμό στις νέες μύτες. Επειδή οι κανονισμοί απαιτούν μια άκρη της μύτης με διατομή μόνο 100mm2 , οι ομάδες θα θέλουν να ελαχιστοποιήσουν το πλάτος της κάθε περιοχής της μύτης για να βελτιωθεί η ροή του αέρα κάτω από το σασί . Αυτό μπορεί να δώσει δυνατότητες ανά λεπτό , γέρνοντας οι επεκτάσεις στην άκρη της μύτης μόνο να πληρούν τις ελάχιστες απαιτήσεις μύτη κανόνα διατομή για το τμήμα αυτό , που προεξέχει από ένα υψηλότερο , πιο ογκώδες , το τμήμα που θα περάσει από crash tests και αεροδυναμικές ταιριάζει στις ανάγκες των ομάδων » .
6 . Το πλάτος στα εμπρός φτερά θα μειωθεί από 1800 χιλιοστά σε 1.650 χιλιοστά .
7- Η πίσω πτέρυγα θα εξετάστει επίσης λίγο διαφορετικα το 2014 σε σύγκριση με προ-2014 μοντέλα. Το χαμηλότερο φτερό δοκού γίνεται εκτός νόμου και το κύριο πτερύγιο θα είναι ελαφρώς πιο ρηχή στο προφίλ.
8. Μετά τα πρόσφατα προβλήματα των ελαστικών, η FIA έχει εισαγεί μια γραμμή στους κανονισμούς που της επιτρέπει να αλλάξει τις προδιαγραφές των ελαστικων χωρίς προειδοποίηση ή καθυστέρηση.
9. Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου στα πίσω φρένα θα επιτρέπεται να εμποδίζει την παράξενη συμπεριφορά των φρένων κατά τη συγκομιδή αυτή την πολύ ενέργεια στο φρενάρισμα, αντισταθμίζοντας την ανάγκη για τον οδηγό να αλλάξει συνεχώς την προκατάληψη των φρένων.
10. Μια νέα δομή για την πλευρική σύγκρουση προκειται να εισαχθεί. Μετά από το προβάδισμα του έργου από το Ινστιτούτο της FIA και των ομάδων, αναπτύσσεται πιο ανθεκτική η δομή στις πλευρικές συγκρούσεις.

Επιμελεια κειμενου :Ρουμελιωτου Μαριανθη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου